تحميل لعبة Gta Egypt من علي الميديا فاير - جاتا مصر V1.2 الثورة مستمرة



اليوم معانا لعبة اكثر من رائعة و هي لعبة GTa Egypt 



اللعبة هي gta san andreas  و لكن معدلة و مضاف اليها اضافات جميلة مثل : 



التوكتوك 

الميكروباص

التاكسي الابيض

الجوامع 

برج القاهرة









ثانيا الشفرات و الاوامر : 
الشفرات سوف تجدها في Notepad داخل اللعبة 

-للاتصال بالبوكس اضغط tap +مسافةspace
-للاتصال الامن المركزي tap +s
-اختيار سيارة اضغط زر2من الارقام الي فوق الحروف وليست الي علي اليمين
-لتغيير الملابس او الشوز او البنلطون او تيشرت ولبس اي شئ اضغط رقم3
-لشرب سجائر اضغط 8
-لالقاء حجارة اضفط o
-لطلب الكلب اضغط d
-للذهاب لميدان التحرير وعمل مظاهرة اضغط y
-لنزول جميع افراد عصابتك اضغط 4



>

و اخيرا التحميل 

تم حذف رابط Mega بسبب وجود مشاكل بالسرفر ! 
يمككنك الأن التحميل من الميديافاير فقط 

للتحميل من MEDIAFIRE 
اضغط هنا

لفك الضغط يفضل ان يكون ببرنامج  7ZIP

70 تعليقات

  1. لوسمحت عملت كل حاجة ب دخلت ملئيتش اللعبة

    ردحذف
  2. شكرأ على هذه اللعبة

    ردحذف
  3. بطيئة مش راضية تتحمل اندي

    ردحذف
  4. والله شغلك دة الله أكبر عليه أنا نزلت اللعبة و شغالة معايا جامد أوي مشكووووووووووووووووور

    ردحذف
  5. شكراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  6. شكرا كتير اوى لعبة جامدة انا حملتها و لعبتها شكرا :D ^_^

    ردحذف
  7. شركة روكي ستار سوف تغلق مقرها
    هممممممممممممممممممممممممممممم
    ------------------------------------------
    من المغرب

    ردحذف
  8. شكرا يا كبيرررررررررررر :)

    ردحذف
  9. لو سمحت ازاي بتضع كلمة ولما أضغط تخليك تدخل على رابط أرجوك

    ردحذف
  10. انا عايز احامل من علي Mega

    ردحذف
  11. شكراااااااااااا اخى على الموضوع

    بس انا كنت عاوز اعرف ايه البرنامج المستخدم فى الضغط

    ياريت رد فى اسرع وقت

    ردحذف
    الردود
    1. لفك الضغط يفضل ان يكون ببرنامج 7ZIP

      حذف
    2. لفك الضغط يفضل ان يكون ببرنامج 7ZIP

      حذف
    3. لفك الضغط يفضل ان يكون ببرنامج 7ZIP

      حذف
    4. لقد فككت الضغط بدون أية مشاكل باستخدام برنامج WIN RAR

      حذف
  12. سؤال:هي بطية من ايه؟

    ردحذف
  13. سؤال:هو العمل الفيديو الرمات بتاعه كام؟

    ردحذف
  14. في مشكلة ان هي وانا بلعب فجأه تقفل

    ردحذف
  15. شكرا اخي

    ردحذف
  16. جميل جداً

    ردحذف
  17. يا اخي انا فكيت الضغط وما ظهر صوره للعبه :(

    ردحذف
  18. شكرا شكرا شكرا

    ردحذف
  19. الرابط بايظ يا جدعاااااااااااااااان

    ردحذف
  20. شغالة
    1000

    ردحذف
  21. الرابط بتاع المديا فاير وبرنامج الزيب مقفوليييين ارجوك ساعدنيييي :(

    ردحذف
  22. العبة جامدة
    شكرا

    ردحذف
  23. انا حملت اللعبة وعملت كل حاجة بس مش عايز تشتغل

    ردحذف
  24. شكرا لك علي جهدك الطي

    ردحذف
  25. مش عايزة تفتح احد يقولي فتحا ازاي

    ردحذف
  26. بس انا عندي فك الضغط بطييييييييييييئ اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووي

    ردحذف
  27. بس فى شفره انا بكتبها هى فيها حرف y بتودينى ميدان التحرير اريد حل سريع لان الشفره مهمه

    ردحذف
  28. انا كل ماجى افك الضغط يقولى هناك خطأ

    ردحذف
  29. انا كل ماجى افك الضغط يقولى هناك خطأ

    ردحذف
  30. انا كل ماجى افك ضغط يظهر كلمة خطأ

    ردحذف
  31. ارجو الرد على تعليقى

    ردحذف
  32. جاري تحميل بس كتير بطيئ تحميل ارجو رد

    ردحذف
  33. والله شغلك دة الله أكبر عليه أنا نزلت اللعبة و شغالة معايا جامد أوي مشكووووووووووووووووور

    ردحذف
  34. العبة بتقعد كام

    ردحذف
  35. اللعبة شغالة 100%

    ردحذف
  36. العبة شغال 100% شكرا يا برنس ع المجهود دة شكرا جدا بس ممكن حد يقولي ازاي توضي واصلي في الجامع اتمني الرد

    ردحذف
  37. شكرا والله انك محترف الف شكر واللعبة شغالة

    ردحذف
  38. مش رادية تحمل

    ردحذف
  39. شششكرآآآآ

    ردحذف
  40. انا عندى بتظهر الملفات ناقصة ارجو الافادة بسرعة

    ردحذف
  41. اجي اشغل اللعبه يطلعني مشعارف ايه المشكله

    ردحذف
  42. انا عايز احملة من على الميجا

    ردحذف
  43. مشكوووووووووووووووور

    ردحذف
  44. والله العبة كتييييييييييير جميلة مشكور كتيييييييييييييييييير

    ردحذف
  45. شكرااااااااااااااا

    ردحذف
  46. أنا بنزلها ناااااو بتاريخ 7/8/2016 أول ما تنزل هفكها وأشوفها شغاله ولا لأ فيها مشاكل ولا لأ سريعه ولا لأ وهقولكم كل شئ في كومنت وبارك الله فيما رزق نهارنا أبيض إن شاء الله

    ردحذف
أحدث أقدم

نموذج الاتصال